Rekordowa oglądalność. Torus Wybrzeże z ofertą Sponsora Meczu TV

8 лист. 2019 |

Od początku trwającego właśnie sezonu mecze PGNiG Superligi transmituje nowy nadawca. Ta zmiana korzystnie wpłynęła na rozpoznawalność i wartość ligi oraz grających w niej klubów. Dzięki transmisjom w TVP Sport, PGNiG Superliga zaliczyła czternastokrotny wzrost oglądalności.

Od początku trwającego właśnie sezonu mecze PGNiG Superligi transmituje nowy nadawca. Ta zmiana korzystnie wpłynęła na rozpoznawalność i wartość ligi oraz grających w niej klubów. Dzięki transmisjom w TVP Sport, PGNiG Superliga zaliczyła czternastokrotny wzrost oglądalności.

Do tej pory aż trzy z czterech meczów domowych Torus Wybrzeża Gdańsk były transmitowane przez nowego nadawcę. Dwa z nich trafiły na antenę ogólnopolską, a jeden był transmitowany w Internecie. Oba mecze telewizyjne zaliczyły bardzo dobre wyniki oglądalności. Średnio mecze obejrzało odpowiednio 76 913 i 69 192 widzów. W szczytowym momencie oglądalności mecz z Piotrkowianinem przyciągnął 125 717, a mecz z Sandra SPA Pogonią aż 164 284 odbiorców.

Wybrzeże Gdańsk Handball S.A. dokłada wszelkich starań, aby mecze były atrakcyjne dla odbiorców nie tylko pod względem emocji boiskowych, ale także oprawy spotkań, atmosfery i kwestii organizacyjnych. Dlatego już dziś wiemy, że kolejne mecze również będą transmitowane przez TVP Sport.

Dzięki świetnie realizowanym transmisjom kibice z całej Polski mogą zobaczyć, jak walczą gdańscy zawodnicy. Wpływa to na rozpoznawalność marki. Nowy nadawca to nowe możliwości ekspozycji sponsorów oraz zupełnie nowy zasięg oddziaływania reklam. Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom sponsorów, Wybrzeże Gdańsk Handball S.A. przygotowało ofertę Sponsora Meczu TV oraz Sponsora Meczu transmitowanego w Internecie. Pakiet zaproponowanych świadczeń w pełni wykorzystuje potencjał wydarzenia, jakim jest mecz telewizyjny.